ANPC

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

GUVERNUL ROMANIEI
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU
PROTECTIA CONSUMATORULUI

Telefonul consumatorilor
0219551

Date contact

24-10-2018

AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR

Adresa: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865

Adresa de e-mail: cabinet@anpc.ro


Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE

Program de funcționare al instituției: luni - joi: 08:00 - 16:30 / vineri: 08:00 - 14:00​

Program de lucru cu publicul - Registratura

Telefon: 021.307.67.84
Program de lucru: luni, marti, joi si vineri: 08:30 - 16:30 / miercuri: 08:30 - 18:30

Telefonul consumatorilor: 021/9551

Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare: 021.311.01.88
Serviciul Produse si Servicii Financiare: 021.307.67.92
Serviciul Armonizare Europeana si Parteneriat: 021.307.67.70
Directia Economica si Resurse Umane: 021.307.67.88

Compartimentul Resurse Umane: 021.316.74.84
Directia Insolventa a Persoanelor Fizice: 021.307.67.73
Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor: 021.307.67.71
Compartiment Derulare Proceduri Intermediari de Credite si Creditori Financiari  si Nonfinanciari: 021.307.67.54



Relații cu presa/mass-media

Telefon: 021.312.12.75
Fax: 021.314.34.62
e-mail: biroupresa@anpc.ro

Date de contact DMPPPPK ( Directia Metale Pretioase, Pietre Pretioase si Proces Kimberley)

Adresa: Strada Fabrica de chibrituri nr 30, intrarea 3 (prin strada Miculescu), sector 5, Bucuresti
 
Serviciul Autorizare: 021.313.22.24
 
Serviciul Marcare: 021.312.82.37
 
Serviciul Expertizare: 021.312.98.90
 
Laborator incercari metale pretioase: 021.312.92.97
 
Ghiseu/facturare:   021.313.22.24, interior 24
 
Laborator pietre pretioase:  021.313.22.24, interior 21

 

Date de contact Laboratorul pentru analiza calitatii vinurilor si bauturilor alcoolice
Adresa: Strada General Berthelot nr. 24, cladirea corp A, sector 1, Bucuresti
Tel/fax: 021/312.67.59
e-mail: daniela.potmischil@gmail.com
 
Cabinet Presedinte ANPC

Tel: 021.312.12.75

Fax: 021.314.34.62

Programare audienţe
Telefon: 021.307.67.72 (vezi procedura audienţă)

Sesizari si reclamatii

Primirea sesizărilor şi reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Regionale/Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoară activitatea operatorul economic reclamat.

Pentru a depune o sesizare/reclamaţie vă rugăm să accesaţi link-ul INFO Reclamaţii unde veţi putea consulta procedura de depunere a reclamatiilor şi coordonatele de contact ale Comisariatelor Regionale si Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.

Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.